måndag 25 februari 2008

Tröttsamt trött

Lyckas inte komma till ro på nätterna. Svettas något kopiöst. Blir alldeles fuktig över hela kroppen. Sedan svalnar jag av och det varma blir kallt och jag fryser. Så håller det på nätterna igenom. Otrevligt till tusen.
Det gör ju att jag är mycket trött på dagarna. Har inte så mycket ork just nu. Rygg och ledvärken har tilltagit, nu när kortisonet är nedtrappat.
Ja det är ju biverkningar att räkna med. Inget som förvånar mej, bara lite jobbigt medans det pågår.
Har tagit små korta promenader under helgen. Det har varit ganska skönt väder, även om det har blåst mycket.
I dag gick jag ner till affären och köpte chips. Något jag nästan aldrig äter annars. Nu passar det mej precis, salt och kryddigt
Det händer inte mycket just nu alltså.
Det är bara att invänta att orken till att göra något, ska komma tillbaka.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt för dig att du är så trött och har så ont! Du får trösta dig med chipspåsen och teven ikväll! Vad du är duktig som kämpar dig ut på promenader om dagarna!
Jag har inte bestämt mig än om jag ska gå på stora forumfesten, men det vore så himla kul att träffa dig och de andra tjejerna!
Ha det gott och hoppas att du snart piggar på dig!
Kram Helena

Josefin sa...

Hua, jag känner med dig. Saltbehov och nattliga svettningar. Roligare kan man ha det! Hoppas allt lättar snart och orken kommer mer.
Kram/Bc-syster Josefin

Jag Hellen sa...

Helena.
Hoppas att du kan komma så vi får träffas.
Kram Bea

Jag Hellen sa...

Tack Josefin. Ja du vet ju hur det är.
Hoppas att du inte har det för besvärligt.
Kram Bea