torsdag 10 januari 2008

Första rävgiftsbehandlingen. BARA 3 kvar!

Det gick bra igår. Temestan gjorde väl sitt så jag kände mej relativt lugn. Allergisymptomen höll sej borta. Det var ju min stora skräck. Händer det inget nästa gång så händer det inget dom två sista heller har det sagts till mej.

Idag är jag trött. Trotts 16 st kortissontabletter i morse. Det gick bra ända tills jag kom in till stan. Då blev jag precis matt i kroppen.
Tungan är redan vit. Ska skölja med svampmedlet 4 ggr om dagen. sött smakar inte sött längre och salt smakar inte salt.
Kanske kan kan gå ner något kilo. Inget ont som inte har något gott med sej.
Nu ska jag masa mej ner till tvättstugan. Sedan blir det ryggläge med en bra bok.

5 av 8 behandlingar är gjorda. Det börjar likna något.

i am Bea today
I was Bea yesterday
And in the future i am going to be Bea

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!

Du är så himla duktig! Jag har tänkt på dej och undrat hur det gått! Nu är du snart klar med dessa gifter, bara tre gånger kvar....

Kram Helena

Lena sa...

Jättebra! Nu har du passerat toppen och slutet på beh kan skymtas. Smakförändringarna tycker jag är det tråkigaste med rävgiftet, mat är ju gott!!! Jag kunde bara känna sött så jag åt massor av choklad - inte så kul när det är en skinkmacka med senap man vill ha...
Kram
Lena

Jag Hellen sa...

Helena. Ja bara tre gånger kvar. Tur att det börjar gå mot slutet. Det här är inget man orkar i längden.
Kram Bea

Jag Hellen sa...

Lena. ja fy vad tråkigt. Inget smakar ju längre. Jag kan bli jättehungrig men sedan när jag äter så är det världens besvikelse. Jag har inte kommit på en vad som smakar bäst än men det ger väl sej vad det lider.
Kram Bea