måndag 26 november 2007

Bloggtorka

Lite bloggtorka för tillfället.
Dagarna går sin gilla gång.
Har inte mått direkt illa, men är lite uppkörd i magen.
Trött är jag förstås, men eftersom jag inte jobbar så går det ju bra.
Antar att jag kan skatta mej lycklig som inte har fler biverkningar på cytostatikan.

Här är det riktig julestämning. Det har kommit tre-fyra cm snö. En riktig kramsnö. Det knarrar härligt när man är ute och går.

Julen är planerad. Åker till barnen. Tar även en avstickare över en dag till min mor. Det ska bli skönt att komma hemifrån ett tag, så det ser jag fram emot.

Nu är klockan mycket och det drar i ögonen, så det återstår bara att säja,
Godnatt!

2 kommentarer:

Lena sa...

�hhh sn� Vi har helt klart brist p� det h�r i sk�ne - den kommer i mars n�r vi inte vill se den....
Jag vill ocks� ha sn� NU!!!!
Tja bloggtorka har vi v�l alla ibland, jag har funderat p� att l�gga av helt, men samtidigt vill jag ha dagboken �ver denna tiden s� ett tag till blir det.
Kram

Jag Hellen sa...

Lena. Jag länner också att jag vill skriva ner hur jag har det under den här tiden men ibland så finns det inte så mycket att skriva om.
Här ska bli ännu mer snö. Det har varit strålande sol idag och några grader kallt. Jättefint.
Kram Bea